Oprava pantu u notebooku

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Leden 28 00:47:06 CET 2009

 28.1.2009, 0:36:01

Ano opravoval, Dell Latitude C600. Mam problem presne opacny, pant jde
prilis ztuha. Tak moc ztuha, ze jeden dil pantu, odlitek z nejake
zinkove slitiny praskl. Nastesti se jedna o tvarove pomerne jednoduchy
dil, takze se mi podarilo vypilovat z mosazi novy.
Uz si nepamatuji detaily, ale zborka, rozborka je celkem snadna. Na
webu jsem nasel servisni manual, je to tam dobre popsane.
Vlastni pant je tvoren oskou a "objimkou" obe z poctive ocele,
pravdepodobne kalene, takze nejaky zasah je otazkou opravdu razantniho
nasili.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz