Oprava pantu u notebooku

DeeJay deejay@email.cz
Úterý Leden 27 22:50:33 CET 2009

- u tech zacvakavatek po obvodu se mi docela osvedcila tenká plastová
planzeta - třeba kdyz byvaly plastove dobijeci kupony, stacilo to nacpat do
drazky  a objet po obvodu. Alespon to neznici a neolame  ten plast krytu.

- co se tyce tech pantu , mozna bych zkusil nejakou chemii treba od Loktajtu
proti povolovani matic

DJ

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Josef Dvořáček - José
Sent: Tuesday, January 27, 2009 10:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: Oprava pantu u notebooku

Zdravim,

na svem postarsim aceru 3020 jsem byl pred rokem donucen vymenovat zadni
viko displeje. Za cca 300,- Kč mi ho poslali i s novymi panty ze servisniho
strediska aceru. Hadam ze s ntb Dell by to nemelo byt o mnoho obtiznejsi.

Ad rozebirani.. U meho stroje byl kryt (mimo sroubky) pricvakan malymi
plastovymi zapadkami, pri pouziti plocheho nastroje sly odcvaknout, i kdyz
par jich to odneslo.

s pozdravem

Josef Dvoracek