Oprava pantu u notebooku

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek@gmail.com
Úterý Leden 27 22:21:05 CET 2009

Zdravim,

na svem postarsim aceru 3020 jsem byl pred rokem donucen vymenovat zadni
viko displeje. Za cca 300,- KÄŤ mi ho poslali i s novymi panty ze servisniho
strediska aceru. Hadam ze s ntb Dell by to nemelo byt o mnoho obtiznejsi.

Ad rozebirani.. U meho stroje byl kryt (mimo sroubky) pricvakan malymi
plastovymi zapadkami, pri pouziti plocheho nastroje sly odcvaknout, i kdyz
par jich to odneslo.

s pozdravem

Josef Dvoracek