velkost amplitudy sinusovky z dvoch hodnot

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Leden 27 22:15:31 CET 2009

ano, mate samozrejme pravdu, nedopocital som to uplne do konca... Pri
detailnom rozlozeni su vsetky tri vztahy rovnake (updatol som ten vypocet).
Bol tam nejaky problem, preco tie vzorky rotujeme, takze mi tie tri
rozne vztahy neprisli nijak divne. Teraz si ale za svet nespomeniem aky
:-) V kazdom pripade na vypocet amplitudy by to malo stacit.

Vzorec uvedeny na zaciatku A=sqrt( 4/3 * (yn^2 + yn*yn1 + yn1^2)) plati
a bol potvrdeny aj tymto mojim vypoctom (4x opraveny) pre vseobecny pripad.