velkost amplitudy sinusovky z dvoch hodnot

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Leden 27 21:49:31 CET 2009

> samozrejme ze malo, uz som to opravil a perioda sa logicky skratila na
> polovicu... Viem obsluhovat bager ale lopata mi nejde :-)))

Jasné. Ale nezdá se mi na tom ještě něco jiného: řekl bych, že můžu vždy
použít kterýkoliv vzorec. Kdyby to tak nebylo, potom by metoda nemohla
fungovat pro obecně vzorkovaný signál, protože bychom n neznali (a
dokonce by to ani nebylo celé číslo, ale reálné). Odvozovat se mi to
nechce, ale ověřoval jsem to numerickou simulací a vychází to tak -
zkoušel jsem ten první vzorec, tisíc různých hodnot fáze měřeného
signálu, amplituda vyšla vždy správně.

Lukáš Grepl