Radio VKV do kuchyne

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Úterý Leden 27 21:28:19 CET 2009

Poradte, prosim, s vyberom radia do kuchyne pre rodicov.

Poziadavky:
-prijem na VKV
-dobra citlivost ( zle prijmove podmienky a pozadovane su hlavne stanice
zo vzdialenych vysielacov )
-dobra selektivita ( miestne silne stanice maskuju pozadovane )
-pradvolby ( stacia cca 5 )
-prenosne/neprenosne - to je jedno
-napajanie sietove. alebo aj sietove/napajaci konektor + adapter
-cena cca do 4-5 000 Sk
-jednoduche ovladanie ( rodicia maju 70 )

Hladam po internente, ale technicke parametre sa uz akosi nenosia.
Vsetky parametre sa obmedzuju na rozmery a ake vsetky kodeky apod.
ma/nema, citlivost som nenasiel nikde ( okrem niektorych manualov ku
konkretnym prijimacom ), udaj tom, ci to ma/nema vstup na externu antenu
som tiez standardne nenasiel ani pri mini/mikro systemoch, ani pri
vacsine stolovych prijimacov - co by som predpokladal, ze by standardne
mal byt...
Hladanie stylom - typ -> dohladanie manualu na stranke vyrobcu,
zhodnotenie parametrov je velmi neefektivne.

Mam dobre skusenosti so Sangean ATS909, ale to uz je vyssia cenova
kategoria ( a trochu aj urcenie radia ).

Zaujimali by ma vase tipy, rady.

Dodo