mini sumo (skor maxi :-))

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Úterý Leden 27 19:33:14 CET 2009

> ked ma niekto rad sumo roboty a sutaze kde sa roboty navzajom nicia (ako
> sa ta sutaz vola?) tak odporucam do pozornosti cerstvy, 12-ty diel
> druhej serie The Big Bang Theory. Velmi dobre som sa zabavil :-))
> http://www.youtube.com/watch?hl=en&v=KwDUMVrHdZg&gl=US

Prisne vzato tohle neni robot pro roboticke sumo - protoze jednak neni
autonomni a za druhe ma zbrane k destrukci protivnika - sumo at v jakekoliv
velikosti je vzdy autonomni a bez pokusu o umyslnou destrukci protivnika (i
kdyz trisky co litaji z areny pro japonske velke sumo a vsichni kolem v
brylich rukavicich a prilbach naznacuji nekdy trochu opak ....)

No a The big bang theory - muj nejoblibenejsi sitcom - doufam ze se nektera
mistni televize jedou pochlapi a pusti nam ho.

Zdravi Petr Kubac