Vice Pc v jedne skrini (Intel D201GLY2)

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Úterý Leden 27 19:25:38 CET 2009

No tak spojeni startovacich pinu jsem celkem predpokladal, resp. nejake
experimenty se zapinanim (jeden MB zapnout normalne a po nabehu zdroje
zapnout dalsi dva), ale nejak se mi ta myslenka porad libi vic, nez treba ta
zminena virtualizace (pri virtualizaci, at delam co chci, mam stale stejne
mnozstvi IO portu a jeste se mi to o ne pere, programovat cokoli "na zelezo"
nejspis bude docela radost).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 27, 2009 7:16 PM
Subject: Re: Vice Pc v jedne skrini (Intel D201GLY2)

Je to blbost, protože ty tři mainboardy by se musely zapínat (možná i
vypínat) současně - tj. spojit paralelně jejich zapínací tlačítka
(piny). Jednou jsem zkusil, co se stane, když se zapne ATX zdroj jinak
než "od desky", tj. přímo spojením pinů na ATX konektoru. Nestane se
nic, resp. zdroj se zapne, ale mainboard ne. Jestli se tak chová
každej mainboard, to nevim. Každopádně to je potenciální problém.

Pavel Kadečka.