velkost amplitudy sinusovky z dvoch hodnot

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Leden 27 19:12:13 CET 2009

aky floating point? Neveril by si ale pocitat sa da aj v pevnej ciarke. :-)
Pokial nebudes dlohodobo sledovat min a max alebo dlho cakat kym jedna
vzorka bude nula tak sa pouzitiu odmocniny nevyhnes.