Intel D201GLY2

Ing. Petr Weissar, Ph.D. weissar@kae.zcu.cz
Úterý Leden 27 18:49:25 CET 2009

Odpovim i na "mimo" - je to blbost, promin :-)
Reseni je dat tam nejakou jednu vykonnejsi desku, 2GB paměti a rozjet virtualni
pocitace. Ty potom mohu sdílet casti diskoveho prostoru mezi sebou, o procesor
se podeli a mohou mit i virtualni NAT mezi sebou.
V uATX i ITX se delaji pekne vykonne desky a pokud chces bezpecnost, dat tam
disky v RAID1 a je to takovej peknej servrik :-)
Mimochodem, virtualizace serveru je v soucasnosti zaklinadlo MS, Citrix a mnoha
dalsich :-)

Petr