velkost amplitudy sinusovky z dvoch hodnot

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Leden 27 17:53:35 CET 2009

Tak sustavu rovnic (aj ked trigonometrickych) riesit este viem.

Ta dementnost mojej poznamky sa vysvetluje tym, ze som ten mail posielal 7 minut potom ako sa pan kolega Kovacik prvykrat opytal, ale cestou si hodinku niekde oddychol...

wek