OT: Prosba - pokud by nekdo vedel o prostoru na Praze 4 k pronajmu jako klubovna pro skauty.

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Leden 27 16:47:30 CET 2009

Hezky den vsem,
dnes jsem se dozvedel, ze nasim skautum zvedli najen za klubovnu na 5 tis.
mesicne. Ja to momentalne sponzorovat nemuzu a je jeste moznost aby se
slozili rodice. Situace je ale takova, ze jde zrejme o pozemky a stejne by
to asi k nicemu nevedlo. Prijdou dalsi pozadavky apod.
Pokud by prosim nekdo vedel o moznem pronajmu prostoru vhodnych k teto
cinnosti na Praze 4, tak mi prosim dejte vedet.
Za jakoukoliv zpravu budu vdecny a dekuji.
Jindra Polivka
Tel.: 602 330221