Odp.: Re: Intel D201GLY2

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Leden 27 16:30:39 CET 2009

Nemáte pravdu. Právo downgrade je u Win XP Profesional nikoliv Home.

O ostatních tvrzeních mohu říci jen to, že jsou silně diskutabilní a já nejsem právník takže si netroufnu uvádět je na pravou míru :-).

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Tuesday, January 27, 2009 1:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: Odp.: Re: Intel D201GLY2

A co se týče těch XP, tak důležitá je v čr faktura, kde je uvedeno, že je
kupujete (byť jako OEM k desce). Naiinstalovat si je můžete kamkoli, nebo i
nižší verzi. To znamená, že když budete mít XPhome, můžete si tam
nainstalovat W2K a starší. Ale nemůžete si tam dát XPprofi. Na reklamní
kecy, byť se tomu říká licenční ujednání, nedejte, licence nesmí omezovat co
je dáno zákonem. A ty starší verze, to mám potvrzeno přímo od MS. Dokonce
když budete mít virtuální stroje na serveru s XP, stačí vám jedna jediná
licence a těch strojů tam přitom můžete mít tolik, kolik ty fyzické XP
snesou.