Intel D201GLY2

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Úterý Leden 27 15:41:03 CET 2009

Taky bych pridal jeden dotaz mimo - napadlo mne nahradit nekolik volne
bezicich stroju nejakou podobnou deskou s tim, ze bych pouzil jeden
slusnejsi ATX zdroj (myslim nejaky zdroj bezne velikosti) a jim napajel
nekolik (2-3) takovehle desky, je v tom nekde problem? Je ti jen okamzity
napad, v podstate jsem nezkoumal, jestli by tomu na strane ATX neco mohlo
vadit.

Jo a co bych tim ziskal - kompaktnost (dve az tri masiny naskladam do jedne
bedny), snazsi chlazeni (misto normalnich PC se vsim vsudy by tam byly tri
desky all-in-one, takze by se dal udelat treba nejaky tunel s pruvanem) a v
podstate asi i nejake snizeni spotreby (misto tri ATX zdroju, ktere jedou
hluboko pod optimalnim prikonem - z hlediska ucinnosti - by tam byl jeden,
sice vice namahany, ale blize optimu). Ale asi nejvic by mne na tom zajimala
ta kompaktnost. Kazde to PC ma sve dva disky, to by se dalo naskladat do
jedne kisny. Pak do toho jeste zabudovat nejaky KVM switch a bylo by to
uplne dokonale... Mimochodem - idealni by bylo, kdyby ty disky dokazaly ty
desky na HW urovni sdilet, ale to uz mi pripada jako moc velke scifi.

Je to velka ptakovina?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "DVD" <microchip@klikni.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 27, 2009 2:15 PM
Subject: Re: Intel D201GLY2

BTW Když už tu řešíme tuhle desku, měl bych ještě jiný dotaz:
Zkoušel někdo desku vestavět do nějaké rozumně velké krabice? Mám ji v
mini-toweru a pořád je to velká bedna...
Viděl jsem návod na abclinuxu.cz, jenže tam zase měli jako zdroj
picoPSU, jehož pořizovací cena i s adaptérem je větší než samotné desky.

David