Intel D201GLY2

DVD microchip@klikni.cz
Úterý Leden 27 14:15:25 CET 2009

BTW Když už tu řešíme tuhle desku, měl bych ještě jiný dotaz:
Zkoušel někdo desku vestavět do nějaké rozumně velké krabice? Mám ji v
mini-toweru a pořád je to velká bedna...
Viděl jsem návod na abclinuxu.cz, jenže tam zase měli jako zdroj
picoPSU, jehož pořizovací cena i s adaptérem je větší než samotné desky.

David