velkost amplitudy sinusovky z dvoch hodnot

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Leden 27 14:13:12 CET 2009

> Zdravim konferenciu.
>
> Mam nasledovny problem. Vzorkujem sinusovku, stihnem urobit len dve vzorky za jednu periodu a z nich potrebujem zistit velkost amplitudy.
> Viem, ze sa to da matematicky vypocitat, len nikde nemozem najst nejaky pouzitelny vzorec alebo navod ako na to.
> Vie ma niekto nakopnut spravnym smerom?

Zdravim,
  a je to vubec matematicky resitelne ??? Vemte si pripad, ze budete "najust"
samplovat v okamziku, kdy sinusovka prochazi nulou. Jak zjistite z techto
hodnot amplitudu je mi zcela nejasne :-). Podle mne lze dvema body, i
nenulovymi, prolozit nekonecne mnoho sinusovek...

  S pozdravem Pavel Troller