Odp.: Re: Intel D201GLY2

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Leden 27 12:59:48 CET 2009

A co kdybyste té desce trošku pomohl? Existují způsoby, aby to nebylo vidět,
bylo to průkazně poznat že je vadná a přesto deska až na onu maličkost jinak
fungovala. Stačí se jen zamyslet

----- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>

O te reklamaci jsem uvazoval a myslim si totez. Pokud by prodejce
nemenil nadstandardne kus za kus, tak pri kratkem vyzkouseni na nic
neprijde.
Tohle uz je druhy duvod, proc lituju, ze jsem par mesicu nepockal na
Atom. (Prvni je grafika nepodporovana v distribucich linuxu.) Bohuzel na
tom mam OEM XP, takze by se mi nyni vymena vcetne novych XP moc nevyplatila.