Intel D201GLY2

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Leden 27 11:55:50 CET 2009

A podíval se už někdo na ty kondy na MB ? Mám zkušenost, že při podobných problémech je to buď paměť nebo vadné kondy na MB nebo ve zdroji. Samozřejmě to může být i cokoliv jiného, ale tyto dvě závady suverenně vedou. Vadné kondy také někdy způsobují výrazné a "nevysvětlitelné" zpomalení PC.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Tuesday, January 27, 2009 11:31 AM
To: HW-news
Subject: Re: Intel D201GLY2

Ted jsem si psal s kamosem s uplne jinym PCckem co se tyka HW. Ma take
XP a NOD32 - stejne priznaky. Zhruba od Vanoc pri probouzeni ze sleepu
nebo suspendu zacnou nabihat wokna az najednou monitor zhasne a blika na
nem kurzor, disk trvale sviti.
Shodli jsme se uplne presne v priznacich.

Takze bud kurvitko od MS nebo od Esetu (NOD32).

Radek Vicek