Odp.: Re: Intel D201GLY2

DVD microchip@klikni.cz
Úterý Leden 27 11:40:56 CET 2009

Inu, je to těžké. Jak jsem psal, většině lidí změna časování pomohla,
mně úplně ne, ale PC spadne 1x za měsíc, což pro mě není žádná tragédie
(ačkoliv je to můj jediný PC). V release notes k novému BIOSu jsou
nějaké informace kterým nerozumím, třeba už ale soudruzi v Intelu přišli
na to, kde je chyba; zbývá jen doufat.
Docela by mě zajímalo, jak by se k tomu postavili v obchodě kdyby chtěl
člověk desku reklamovat. Ve většině servisů by ji asi připojili k
monitoru a klávesnici a po 30 vteřinách řekli, že funguje nebo je to SW
problém. Evidentně je to ale problém na úrovni HW (ať už je to BIOS nebo
něco jiného).
Nakonec třeba nezbyde nic jiného než vyměnit desku za tu s Atomem 330,
ta už má i starší chipset od Intelu.

David