Intel D201GLY2

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Leden 27 08:31:23 CET 2009

Mam 1 GB, coz je doporucene maximum (pry funguje i 2 GB). V souvislosti
s RAM me napada, ze nelze spustit Photoshop (chybova hlaska: nedostatek
pameti), ktery fungoval na starsim PC s 256 MB.

Verzi 2 jsem nezkousel. To zhorsovani stavu by tedy mohlo souviset s
novejsimi aktualizacemi verze 3.xx.

Pluginy a doplnky jsem zakazal a nemelo to zadny efekt.. Na strankach
neni video (zadne XXX stranky). Jsou to ruzna diskusni fora a dokonce i
IB. Po restartu a "Obnovit zobrazeni" padne vetsinou hned znovu.

Zdenek