Digitalni rozhlas <30MHz - jak na nej.

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Leden 26 16:29:29 CET 2009

Hezke odpoledne,

    kouknete se tu: http://www.emgo.cz/ ja jsem stavela ten
nejjednodussi prijimac co tam je a s jednim kamaradem jej i dala
dohromady (bez pristroju to skutecne nejde). Bohuzel tu je takove
ruseni, ze se to neda poslouchat. Kazdopadne to ale behalo a chvilku
jsem DW+BBC skutecne slysela (QTH Krasne Brezno)  Musim nejak doresit
antenu. Jinak na dekodovani existuje program Dream a pak jeste asi dva
placene programy. Dream je vsak zadarmo a velice dobry.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz