Kterou CPU platformu vybrat?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Leden 26 13:48:33 CET 2009

Ja to beru tak, ze je to vsechno podobne, nejvic zabrat mi dal ARM, ke
kteremu jsem driv necuchnul a ktery je dost jiny, zacal jsem tim, ze napisu
inteligentni bootloader aniz bych mel jakoukoli podporu ve forme
debuggeru...
Ale co chcete dlouhodobe zkoumat treba na AVR? Vezmu datasheet, kouknu na
periferie, ktere potrebuju, vezmu priklady, kouknu na nejake diskuse, kde
jsou mouchy a napisu program. Obcas se clovek zasekne na nejake ptakovine,
ale ono je to skutecne vsude podobne. Uz jsem programoval 51, ruzne PIC,
TMS, Zilog, ARM, AVR a asi i dalsi exemplare na ktere si ted nevzpomenu..
Pokud je potreba vyuzit nektere periferie vic nez v zakladu, tak to samo
muze dat vice prace.
Ty dny je samozrejme nutno brat trosku s nadsazkou, ale melo to vyznit
hlavne tak, ze se neni treba bat novych platforem ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Persich
Sent: Monday, January 26, 2009 1:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kterou CPU platformu vybrat?

Zacinam mit mindrak. Mozna je to uz mym vekem, ale tvrdit, ze na zvladnuti
platformy staci 2 dny ... Ze setrvacnosti take obvykle volim x51, ale
prechod na AVR (pravda AVR32) jsem rozhodne nezvladl za dva dny. Jen
nalezeni chyb v dokumentaci da dost casu (tvrzeni vyrobce, ze v nove verzi
dokumentace je text jiz opraven je sice pekne, ale co naplat, kdyz vyrobce
tuto novou verzi jeste nepublikoval
...)
Martin. persich@transcon.cz