Chyby v xPort

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Leden 26 13:35:04 CET 2009

XPort je client.
Vypadek ADSL modemu nejcasteji ho nekdo vypne ze zasuvky.
V kazdem pripade jsem nasel nekolik chyb, ktere jsou opraveny v nove verzi:

>From 6.6.0.1
------------
Escalation C-071119-101978 - XPort-CPK6500/V65 - Sending DUP Acks
Escalation C-071220-103011 - XPort-CPK6500-Multi Far Bind Request in SNMP
Escalation C-080417-107319 - XPort: Does not send ARP at boot on some networks

ARP inicializuje spojeni, takze doufam ze to bude ono a nova verze pomuze Skoda ze ty chyby nejsou detailneji popsany.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Ing. Pavel Poucha
  To: 'HW-news'
  Sent: Monday, January 26, 2009 1:17 PM
  Subject: RE: Chyby v xPort

  Dobrý den,

  pokud je Xport server a ADSL modem neukončí korektně spojení (nevím, co
  myslíte "výpadek ADSL modemu"), tak je věc jasná - na Xport nemůže druhý
  klient. Nastavením jiné adresy dojde k resetu Xportu, jiný vliv to asi
  nebude. Neznám Xport do detailů, ale tam se dá přece nastavit doba, po které
  server ustřihne neaktivního klienta. Jak ji máte nastavenou ?

  S pozdravem
  ing. Pavel Poucha
  jednatel
  papouch@papouch.com