Kterou CPU platformu vybrat?

Josef Šíp sip@atlas.cz
Neděle Leden 25 23:20:29 CET 2009

Osobne jsem si je oblibil a pouzivam je.

V kusovem množství je ma Ecom www.ecom.cz ale jen nektere verze

a nebo jdou koupit na digikey.

Super je zdarma C vyvojove prostředí a debug s breakpointy primo

v zapojeni je proti 89C2051 VELMI prijemna změna.

Jen mam trosku obavu z dostupnosti v budoucnosti, prece jen to není

tak rozsirene jako x51 nebo ARM

Jozka

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka MWW
Sent: Sunday, January 25, 2009 10:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kterou CPU platformu vybrat?

Resim ted podobny problem. Libi se mi napr. Zilog Encore , ale nevim, jak je
to sehnanim v kusovem mnozstvi.
Mate s tim nekdo prakticke zkusenosti ?

2009/1/25 V P <vvitty01@seznam.cz>

Osobne bych doporucil Atmel AVR radu.

nesplnuje sice vsechny (zejmena ty "dostupne zdarma") body, ale da se koupit
v kazdem GMe v zastoupeni spousty druhu. Lze jej povazovat za perspektivni
platformu, je vykonna, osvedcena.... a cenove zacina na dvacetikorune.

- C kompilator je dostupny zdarma do 4KB, pro vetsi projekty se da koupit
100EUR, coz neni extremne drahe.
- HW pro vypalovani je temer zadarmo, postaveny na procesoru za 50.-.

mimochodem, C++ kompilator pro mikroprocesory tezko sezenete...

A/D prevodnik 10bitu je uz spis standard nez vyjimka, obvykle jsou
vicekanalove. vicebitove se ale moc nedelaji v teto kategorii.

dlouhodobe pocitejte s tim, ze DIP budou postupne z trhu mizet na ukor SMD
verzi.

V.