energeticka navratnost solarnych clankov

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Leden 24 21:25:38 CET 2009

Já bych řekl, že zásob bude aspoň na 100 let. A vemte si, kolik je 100 let
ve vývoji, jak vypadal svět v roce 1900 a v roce 2000, jak obrovský udělala
pokrok věda...
No a kdo ví, jestli už za těch sto let se nebudeme zase mlátit klackama po
hlavách...