OT: Kmen Andromeda

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Leden 24 14:38:58 CET 2009

Ja si naopak na ten film spominam ako dost vyrazne sklamanie oproti knihe. Ja som nikdy neprisiel na chut tym scifi filmom zo 70tych rokov - ponura atmosfera, nekonecne dlhe chodby, podivne zvuky a freneticke blikanie... Vesmirna odysea sa este dala, ale to vsetko ostatne co som videl, bolo oproti kniham vzdy sklamanim. Ale to je moj subjektivny pocit.

Mimochodom, Crichton zomrel vlani v novembri.

wek

PS. Ktoze mi tu slubil sci-fi poviedku? Ja som cez sviatky svoj podiel na pisani poctivo plnil... ;-)