OT: Nejsem paranoidni ale co kdyby

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Leden 24 13:30:11 CET 2009

>Loguje, ale ten prvni uz nekomunikuje. Nemuze tam byt problem v tom,
>ze v jednu chvili komunikuji oba? Protoze ten prvni nechce od lizu a
>uz je tam ten druhy?

Zkousel jsem zapnout druhy a ten prvni uz vubec "nezakomunikuje" tedy
sit s nim nenavaze zadne spojeni. Tedy hlidane jen vf detektorem, zda
mobil neco nezkousi.
Jestli sit zkousi neco na nej nevim, ale je to stejny pripad, jako kdyz
z nej vyndam  baterku. Takze i kdyby sit delala na ten prvni mobil
nejaky "dotaz" ten uz proste neodpovida. Ale spis  se na nej sit po
zalogovani druheho mobilu proste vykasle.  Vypada to logicky, proc taky
neco resit.
Ovsem tohle jsem vzdy testoval v jedne LAC ( local area code) jak to
bude vypadat, kdybych ten druhy zapnul v jine LAC ( tedy treba o 200 km
dal) vazne netusim.
V kazdem pripade s tim nikdy nebyl zadny problem. Obcas se mi stava, ze
doma zapomenu mobil, tak proste v praci nastartuju zalozni a jedu prez
nej :-)