Internet outuu

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Leden 24 10:47:57 CET 2009

>Od ústředny jsem asi více než 5 km, rychlost podle LUPA.CZ
>Down: 3163 kbps, Up: 158 kbps, ping 325-667ms, průměr 394,80 ms

Ta rychlost ( profil) je nastaveny mozna spatne. Pro tuhle vzdalenost
bych to videl cca tak na 2Mbit s tim, ze se vylepsi latence a stabilita
linky.
Takhle to sice jede rychleji, ale s tim , že to bude zachybovane a
opakuje se prenos - diky tomu ty strasne latence :-(

>Pro zajímavost ping na Voip operátora hlas.802.cz  cca 13ms, +- 1ms.

Z toho sameho pripojeni? Tedy to mereni na LUPA.cz  je k nicemu a lze
to. ( z hackem na z )