OT: Nejsem paranoidni ale co kdyby

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Leden 24 10:34:58 CET 2009

Petr Zahradnik napsal(a):

>Puvodni zprava ze dne 23.1.2009 od jan.kuba:

>Tak to snad navali operator novou, ne?

Neni jednodussi sahnout do supliku....?

>Tak to snad navali operator take novou, ne?

Ano, za penize  :-(     S  tim ze necham blokovat ztracenou....

>Aha. Ja mam SmartPhone, takze v to mam misto mobila i PDA zaroven, a
>do handsfree se mi to napoji pres Bluetooth, kdyz vlezu do auta,
>kontakty mi to sesynchronizuje s tim mobilem a muzu to i ovladat na
>palubce, aniz bych vytahl mobil z kapsy. Ackoliv ho tedy taham.

Mam kolegu, ktery kdyz leze po skalach, tak smartfona  ( PDA) netaha.
Vezme si lehky obycejny mobil, ktery je mnohem mene zranitelny.
To same, kdyz ma pohotovost a jde si zabehat. Proc s sebou vlacet
smartfona, PDA???
Take jsou lide, kteri maji autoradio bez BT a umi telefonovat...a
potrebuje to jen SIM.
Nebo potrbuju otestovat nejakou aplikaci na jinem mobilu, GSM modulu  a
GPRS mam aktivovane jen na sve karte. Nemusim tedy SIM pokazde
vyndavat.Je to "vopruz"

Ale nechci obhajovat moznost naklonovane sim, proste vyhody to ma...
apokud si jednou necham SIM vymenit ( mam starou) , o tuhle moznost prijdu.

>Tak to sice nechapu, protoze mne staci jedno cislo, ale dobre, no.

Ano, protoze par kacek neresis, nebo to resi tarif, ale nekteri
prepinaji na VODAFON, kdyz volaj do VOD a o2 kdyz volaji do o2.
Kolega ma take Vodafon z prvni serie , kde nabizel na predplacenkach
10kc/hodinu hovor. Jsou situace , kdy se mu vyplati prepnout.

>A co dela operator, kdyz zapnes dve SIM karty soucasne? Jak moc se mu
>to libi?

Operator ( byvaly EUROTEL) tuhle sluzbu nabizel.  DUO sim se to
jmenovalo.... Ale stalo to mesicne nejakou kacku navic.
A tam to je z principu normalni. Zapnu druhou SIM a ta prvni ( telefon)
prestane fungovat.

Pokud z telefonu na siti naraz vyndam baterku a simku pak prendam do
jineho fenu, je to ten samy pripad. Prvni telefon se nestacil
"odlogovat" a druhy
uz se loguje...
Zkratka testovano na byvalem EU , Vodafone a nevadi to.