OT: Nejsem paranoidni ale co kdyby

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Leden 23 22:00:19 CET 2009

Petr Zahradnik napsal(a):

>Puvodni zprava ze dne 23.1.2009 od jan.kuba:

>A proc karty klonovat?

Treba uz prave proto, kdyz mi umre..... nebo kdyz ji ztratim - i s
mobilem samozrejme  ( a mam ji zapinovanou samozrejme)
Nebo mam jednu v autoradiu, jednu v mobilu a treti v "komunikatoru" ,
PDA atd..... kdyby byla jen jedna tak je problem to stale prendavat.
Nebo treba uz proto, ze na jedne karte mohu mit 8 ruznych cisel /
operatoru, coz se taky hodi nekde v "dzungli" ....