Internet outuu

aze azehw@volny.cz
Pátek Leden 23 19:57:27 CET 2009

Ještě upřesním:
z příkazového řádku:

Příkaz PING na lupa.cz s délkou 32 bajtů:
Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
Minimum = 16ms, Maximum = 17ms, Průměr = 16ms

a další:
Příkaz PING na nix.cz s délkou 32 bajtů:
Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
Minimum = 15ms, Maximum = 17ms, Průměr = 16ms

Lupa téď hlásí rychlost downloadu 4450 kbit/s.
zatím jsem spokojen, s pevnou linkou +300 minut za 500 to jde.
AZE

----- Original Message -----
From: <azehw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 23, 2009 7:46 PM
Subject: Re: Internet outuu

Ještě jednou k tématu, první informace z praxe. Mám asi 2 hodiny
připojeno outuu, balíček s modemem a CD poslali hned druhý den.
Šlo to bez problémů, jsem v síti, a test rychlosti podle www.lupa.cz
dopadl takto:
Down: 3524 kbit/s
Up: 136 kbit/s
odezva min/max 218/329 ms
Vzdálenost do ústředny je větší než malá, cca 3-3,5 km, možná i víc.
AZE