jak na ebay?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Leden 23 10:04:28 CET 2009

Dá se ta preissvorschlage něajkým přihhazzovacím postupem zjistit? Stalo se
mě, že jsem úspěšně vydražil gpsku za 1euro pár vteřin před koncem. ale
musel jsem na poštu a když jsem přišel, tak to najednou bylo zpátky o pár
hodin a měl jsem smůlu, byl¨jsem přebidován.

----- Original Message -----
From: "aze" <azehw@volny.cz>

Někdy to adrenalin je:) Asi před měsícem jsem "vyhrál" aukci na 3 nové
tonery do barevné laserovky (jeden chyběl). U nás chtějí za jeden kolem 2,2
tisíce bez DPH. Výchozí cena byla 1 euro.
Asi 30 sec před koncem (protože mám pomalý net) jsem tam plácnul tuším 51,
prostě maximum, které jsem byl v tom okamžiku ochoten dát s tím, že bych
stihnul ještě jednou přihodit.
Výsledek? Asi proto, že to nebyly všechny 4 barvy, další zájemce nebyl a
konec 1 euro..... :)) Někdy se zadaří. PayPal, a doprava 14 :((
Tak to funguje, ne tedy 51, ale 1. Kdyby někdo po mě dal 20, platil bych cca
21 Kdyby dal 51, nevezme mu to a oznámí že je to málo. S 52 by to vyhrál a
kdyby dal například 100, zůstane to na těch 52.
Některé prodeje nejsou aukce v tomto smyslu, ale kupující skrytě nabízí max.
cenu, Preissvorschlage. Kupující zná jen max. požadavek a o ostatních
nabídkách nic neví. Prodejce se pak nějak rozhodne, ale o tom víc nevím.
AZE