Piatok: Kviz - kolko je na obrazku kablov? :-)

admin.mtech admin.mtech@gmail.com
Pátek Leden 23 09:50:08 CET 2009

V minulosti som robil prekablovanie rozvadzaca v komresorovej stanici v
Slovnafte....
Kanalmi su pospojovane nielen zariadenia v budove, ale samozrejme aj
budovy samotne.
Robili sme to v zime (odstavka casti techologie), tal si predstavte v
presivaku sa plazit po kanali po vonku kde bolo -15 a zrazu ste vliezli
do budovy kde bolo +30, a to sa popri lezeni tahal novy kabel a
vytahoval stary, kde popri Vas boli zive kable.
Vsetky kable mali rovnaku farbu : zasratu (masnota, prach, voda,
vyteceny asfalt....)
Takze sa nedalo jednoznacne identifikovat ktory kabel ustrihnete. Musel
sa pekne prejst cely...

Alebo Matador Puchov: Lisovna. Tusim 30 lisov na hale, kazdy pri 150°C
lisuje pneumatiku a vsetky "omotane" kablami z PT100 a kadejakych
meracich systemov....
Proste parada...

Tak ked som potom isiel prekablovat serverovu skrinu v uctovnej firme,
zacal som si vazit "robotnikov"

Tieto fotky mi pripadaju voci tomu ako robota pre "MBA" :-)

- pravda, telekomunikacny uzol som este nevidel...

-mt-