Piatok: Kviz - kolko je na obrazku kablov? :-)

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pátek Leden 23 08:13:42 CET 2009

Vzhledem k tomu, ze toto: http://jakub.serych.cz/files/u1/P1236269.jpg je
pohled do jedne rackove skrine v jedne z mych serveroven na jedne obycejne
prumyslovce, nepripada mi ten obrazek z CERNu tolik neprehledny :-)))

Pekny den

Jakub Serych

P.S. A vyznam se v tom kupovivu lepe, nez kdyz je to peclive svazane do
uhlednych forem