energeticka navratnost solarnych clankov

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Leden 23 07:30:57 CET 2009

Nemohu jinak, nez souhlasit:)
Ale s tim nejak moc by to taky nemuselo byt az tak zhave... Ono kdyby
se misto davat dotace zemakum na pestovani repky do biopaliv (ktera je
mimochodem pro pudu pekne svinstvo) nebo dotacim zemedelcum za
nepestovani (i toto existuje) pouzilo ty penize na zalesneni
'prebytecne' zemedelske pudy... Situaci by to sice nevyresilo, ale
rozhodne by to bylo uzitecnejsi si myslim
Marek