jak na ebay?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Leden 23 01:40:38 CET 2009

Jo to jsem udělal :)

Taky nemám náladu to hlídat, kdyby mě nehlídal známý (bylo to pro něj), tak
bych to prošustroval, stejně jako zatím všecky co jsem si dal do beachtigen
nebo jak se to píše. Kdyby to hlídalo něco za mě, i v tom mobilu, abych to
měl po ruce když zrovna nejsu u PC, bylo by to ideální. Na ten wap jsem
přišel náhodou, že jsem si to v autobusu pustil v mobilu, protože se mi
nechtělo spát (jede přes hodinu). Adrenalin to teda byl :) ale nestojím o
něj, mám raději klid.

----- Original Message -----
From: "Navrh A P" <navrhpcb@centrum.cz>

prihod v poslednich 5ti vterinach :-)

jinak s timto travit cas a hlidat to, tak to musi byt super kauf, ja jsem
rychle zjistil, ze se mi to nevyplati (s tim travit cas a hlidat posledni
vteriny) a je to jen adrenalin :-) radsi si to koupim o trochu draz normalne
ale asi jak co...

jeste to delat pres mobil, to musi byt o to vetsi adrenalin, latence 2
sekundy :-)