energeticka navratnost solarnych clankov

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Leden 23 00:47:16 CET 2009

Myslim, ze zde neni nikdo, kdo by odsuzoval FV tam kde ma sve opodstatneni tj. v mistech bez rozvodu elektriny, v kalkulackach, ja mam hodinky jedouci na slunce. Zde se broji proti stavbe FV elektraren v CR a proti momu, ze se tomu rika zelene reseni, budoucnost a rvou se do toho prachy z dani.

K tomu vasemu reseni, urcite ho lze realizovat, ale ja si vedle postavim pumpu s klasickou vetrnou turbinou. Vase pumpa bude stat radove vice nez ta moje a vydrzi max 5 let Pisek postupne obrousi aponici FV panel. Tak moje vydrzi desetileti .