energeticka navratnost solarnych clankov

Rollfree rollfree@volny.cz
Čtvrtek Leden 22 22:13:36 CET 2009

Tak to si dovolim nesouhlasit.

Energeticka spotreba treba tech Vami zminenych uredniku a jejich
deti nesouvisi s vyrobou treba tech FV panelu, i kdyz treba z dani za
ne ziji. Ta spotreba vyplyva z nich samotnych a nelze ji jen tak snadno
pripocist k energii, potrebne k fyzickemu vyrobeni tech panelu.
Ti urednici budou mit svou spotrebu i kdyz se panely nebudou vyrabet.
Lide nejsou stroje, ktere muzu v pripade nevyrabeni FV panelu
"vypnout", pripadne je vubec "nevyrobit".

Energeticke naklady lidi, kteri se podileji primo na vyrobe take nemuzu
bezezbytku kompletne zahrnout. Jejich potreby vyplyvaji jiz primo z jejich
existence, a jejich rodice si je neporidili proto, ze je bylo zapotrebi pro
vyrobu FV panelu. A i kdyz se zitra tovarna na panely zavre, tak jejich
spotreba bude i nadale vicemene stejna (rekneme +-30%).

rollfree