energeticka navratnost solarnych clankov

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Čtvrtek Leden 22 22:12:08 CET 2009

Pořád ještě matička příroda umí využít tu sluneční energii efektivněji
než my, lidi. Já už jsem se smířil s tím, že když chci mít energii ze
slunce, musím vzít pilu a jít do lesa na dřevo. Jenže je nás na týhle
planetě už nějak moc, takže to taky není nejlepší řešení.
Mrazík