PRogram na tisk stitku

Martin Patka hwmp@semily.net
Čtvrtek Leden 22 20:04:07 CET 2009

Zdravim,

Kdysi jsme pouzivali materialy od firmy Zweckform, a pri vetsim odberu
bylo zdarma k mani i cd s programem "Avery Zweckform DesignPro", kde byla
dokonce
i ceska verze. Ten program samozrejme umel i inkrementaci cislel, dokonce
i podle toho na kazdem stitku upravoval carovy kod, umel zacit od zadane
pozice a cisla (kdyz se netiskla cela stranka samolepek) apod. Editace
probihala
v podstate na jednom stitku, ten program pak sam provadel ty upravy v
predloze a "rozsazel" na tu odpovidajici cast stranky... Umel i napojeni na
externi databaze.

Ted jsem koukal do meho archivu, ceske zastoupeni mela jakasi firma TAT  a
ta uz zrejme
neexistuje, a na tech nemeckych strankach se nevyznam - nicmene je tam stale
tento
program (akorat v novejsi verzi) ke stazeni - ale zda je k mani i ta ceska
verze, to
netusim - http://tinyurl.com/cj3crf

V pripade, ze by ta nemecka verze 5.0 nevyhovovala, tak bych nekam vystavil
tu starou, ale ceskou verzi 3.2

> Potreboval bych radu, kde nalezt program pro tisk etiket RAYFILM.
> Potrebuji abych na kazdou etiketu (nebo na vsechny ) mohl
> vlozit do pozadi obrazek a na kazdou etiketu vlozit z
> databaze cislo a toto cislo se na kazde etikete menilo dle vzorce.
> Zkousel jsem WORD, ten neumi inkrementaci automaticky ani
> kdyz zadam vzorec, a excel si zase neporadi s obrazky v
> pozadi , office je tezkopadny.
> Neni nekde nejaky programek na vlozeni obrazku s titku a
> dotiskne jen cisla z databaze?

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz