[OT] Co je to "kubik" zemniho plynu ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Leden 22 15:04:08 CET 2009

Tlakem se zkapalni (takze se ten kubik stlaci ne sice na jeden litr,
ale na dva uz ano) a v te hloubce (pod vodou) se hydrostatickym tlakem
udrzuje kapalny. Hustotu ma o chlup vetsi nez morska voda, takze se i
drzi u dna. Jeste pry dela s vodou nejaky pevny hydrat, taky pod
tlakem. Je o tom dost veci na netu.

Ales Prochaska