[OT] Co je to "kubik" zemniho plynu ?

Rollfree rollfree@volny.cz
Čtvrtek Leden 22 03:59:19 CET 2009

Diky za zajimavou tabulku.

A tech 1.5% CO2 je obsah ve vytezenem plynu nebo v plynu dodavanem ?
Videl jsem nejaky dokument, tak ti Norove separuji z vytezeneho plynu CO2
primo na teznich vezich na mori. Pokud je to obsah v dodavanem plynu,
tak v tom vytezenem ho musi byt zrejme jeste vic.

Aby nemuseli platit silene poplatky za vypousteni CO2 do atmosfery, tak primo
tam maji technologii, ktera ten CO2 zase natlaci zpet do vytezenych podzemnich
prostor. Chlubili se tam, ze kapacita tech prostor je takova, ze by se tam dal
uskladnit veskery CO2 z atmosfery tak, ze by zbyly obsah byl pod urovni
koncentrace pred zacatkem prumyslove revoluce.

rollfree