[OT] Co je to "kubik" zemniho plynu ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Leden 22 01:32:09 CET 2009

Lepsi v cem :-)

Obecne rusky plyn ma vice metanu 97-99% a je prakticky bez CO2, Norsky plyn
ma podíl metanu do 89%, rozdil dorovnava etan, z hlediska obsahu CO2 je
Norsky plyn nejhorsim Evropskym plynem cca 1.5%.

Zaver je jasny v zemi kde vcera znamena jiz zitra maji lepsi plyn nez v zemi
dobyvatelu polu :-)

Pokud nekoho zajimaji podrobnosti, zde je zakladni prehled slozeni
evropskych a evrope blizskych plynu.

Omlouvam se za html , ale jinak by to nebylo prehledne.

Složky
zemního
plynu

Objemový podíl složky v zemním plynu [%]

Rusky
ZP

Norský
ZP