autorádio se zimomřivým procesorem

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Leden 21 22:37:42 CET 2009

Audi concert, bezna chyba. Znicena bunka eeprom v procesoru, kam se
zapisuje ta hlasitost. Vymenit procesor. Procesor je typ
XC68HC705B32CFN. Je na nem cislo D40J?
Kdysi jsem jej take menil. Mam obsah jak PROM, tak EEPROM.
Ale ten procesor je drahy, stal tusim 500 Kc a pak jej musite nahrat.
Da se koupit asi za 1000 Kc nahrany. Jen jej vymenite.

MH