PRogram na tisk stitku

Petr Hronek trit@atlas.cz
Středa Leden 21 22:18:33 CET 2009

Dobrý den,
máte Office, proč je nevyužijete? Pan Serych Vám nepsal, jak to udělat:
- v excelu si udělat tabulku s údaji (třeba čísly dle algoritmu)
- ve wordu přes menu Nástroje Hromadná korespondence si nadefinovat stránku
štítků a tabulku excelu použít jako zdroj dat, následně pomocí slučovacího
pole vložit do jednotlivých polí data z excelu.
a je hotovo, bez svinění počítače s tím, co máte doma.

Petr Hk

----- Original Message -----
From: ""Ing. Libor Konečný"" <support@mikrovlny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 21, 2009 9:07 PM
Subject: Re: PRogram na tisk stitku

abych upresnil
Mam Office 2003 a jeste k tomu anglicky , takze je to tragedie.
Programku jsem nasel hafo ale po 3 ti instalci si nechci dal brzdit
pocitac ;-)
Navic excel jeste neumi definici v milimetrech , takze prepocitavat to
je taky desne a obrazek nesel dat do pozadi i kdyz jsem to zadal.
Free byt nemusi , staci jen trial, ale musim jit na jistotu a ne porad
neco zkouset .
LK