[OT] XML prohlizec

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Středa Leden 21 20:08:38 CET 2009

Dobrý den,
 MS dělá XML notepad. Musím občas s XMLkama dělat a tak když jsem ho
viděl, hned jsem ho nainstaloval. Nevím co poskytujou ty ostatní -
tenhle prostě ukazuje vlevo název proměnné a v pravo obsah, obojí se
dá editovat - prostě co si víc přát :-)
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=72d6aa49-787d-4118-ba5f-4f30fe913628&displaylang=en

S pozdravem,
 Martin Šaněk