Baterka z Nokie

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Leden 21 14:16:27 CET 2009

Zdravim,
odesel mi na telefonu vstup po nabijecku - omylem jsem tam strcil jiny
adapter. A od te doby to nenabiji. Taky to mohli trochu osetrit proti
prepeti...
Zatim si nechci kupovat novy telefon. Cim se takova baterka da nabijet?
Nechce se mi delat nic sloziteho. Je to typ BL-5B, 3,7V Li-io asi 960mA.
Muzu nabijet Li-onku konstantim proudem? Na co je ten treti vyvod na
akumulatoru?
Baterku nabijim v jenme mobilu, sice jsem ji musel prilepit izolackou, ale
zapojeni je zrejme vsude shodne. Nemate nekdo rozbity telefon Nokia se tremi
kontakty na baterce? Staci mi kdyz bude nabijet...

Michal