Konektivita O2 je pres 50Gbit Re: Internet outuu

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Leden 21 13:52:23 CET 2009

No ale stejně tak mně všechny data od mého ISP (třeba i O2) pojedou vždycky
do zahraničí přes něho. Málokdy se stane, že by data směřující do ciziny šly
přes někoho jinýho.
Takže uživatelé O2 mají zahraniční konektivitu cca 10Gbit a uživatelé
Cesnetu mají konektivitu přes 40Gbit, no ne? I když je fakt, že mimo
akademické sítě ta konektivita může být výrazně horší. Bohužel v žádné
takové síti nejsem, takže nemůžu vyzkoušet, kudy chodí packety...

PS: S tím akamai jsem se nepletl, zkuste si vytrasovat třeba
movies.apple.com, směřuje do sítě cesnetu (předpokládám pouze v ČR).