[OT] Co je to "kubik" zemniho plynu ?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Leden 21 13:35:56 CET 2009

Ty ceniky fakt nebyly pro lidi a vyuctovani take ne. Kdyz to clovek
studuje 2 hodiny, hodi si to do tabulky, tak se v tom da vyznat a
nakonec dospeje ke stejnemu vysledku jako dodavatel. Pak si i muze
spocitat tu "jasnou cenu" za kWh u elektriky nebo za m3 u plynu.
EON to ma sice rozepsany, ale dole je pak soucet a to snad kazdy pochopi:
http://www.eon.cz/cs/customers/citizen/power_products/eon-elektrina-aku.shtml
RWE-JMP pise ze 1m3 = 10,55 kWh. A v ceniku maji take celkovou cenu:
http://www.rwe-jmp.cz/cs/zakaznici/domacnost/ceny-zemniho-plynu/

Takze dneska se v tom uz vyznat da.

Martin Hanek