Internet outuu JEDEEEEE (screen rychlosti)

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Leden 21 11:39:05 CET 2009

Já vím pouze o jedné výjimce - když stahuju linuxový distribuce ze serverů
MUNI. Tam nemám rychlostní limit, takže to jede 100Mbit a pak je opravdu
rychlejší to stáhnout než to DVD někde hledat, nehledě na to, že doma mám
obvykle starší verzi... :)
Jenže stahování od normálního smrtelníka, který má obvykle upload v rozmezí
1-4Mbit, opravdu nemá cenu. Pořád se tady mluví o skvělých rychlostech
downloadu, ale nakonec to všechno padá na odchozí rychlosti těch ostatních,
kteří mají obvykle něco naprosto zoufalýho...